.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
200هزارتومان در ازای مطالبات 8ماهه آبداران

جمعی از آبداران جویباری با بیان اینکه هشت ماه مطالبات و حقوقشان را دریافت نکرده اند خواهان پیگیری مسئولان امر در این زمینه شدند.
به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، جمعی از آبداران یکی از شرکتهای پیمانکار شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران است در گفتگو با خبرنگار مهر خواستار پاسخگویی مسئولان امر و پرداخت مطالبات 8 ماهه خود شدند.
 
این عده از آبداران با همکاری شرکت مذکور، کار ترمیم شکستگی لوله ها ، ضعف گیری لوله ها ، قرائت کنتور، صدور و پخش قبض ، نصب انشعاب جدیدو وصول درآمد را انجام می دهند.
 
این آبداران هر کدام حدود 3 تا 3.5 میلیون تومان حقوق از این شرکت طلب دارند که پاسخ شرکت به آنها تنها این است که شرکت آب و فاضلاب روستایی پولی پرداخت نمی کند تا من مطالبات را پرداخت کنم.
 
به گفته این افراد مدیریت شرکت مذکور هم می گوید من نیز 600 تا 700 ملیون تومان از شرکت آب و فاضلاب روستایی  مطالبات دارم که هنوز دریافت نکرده ام.
 
آبداران جویباری می گویند: با توجه به تورم و شرایط اقتصادی جامعه  که حتی حقوق  اندک ماهیانه هم پاسخگو نیست چگونه پس از 8 ماه و با کمال ناباوری 200 هزارتومان به حساب ما ریخته شده که جای تاسف دارد.
 
این افراد از شرکت آب و فاضلاب روستایی خواستار پیگیری  و پرداخت مطالباتشان شدند و یادآوری کردند: وضعیت ما خیلی وقت است که به همین منوال می باشد در سال گذشته هم از آذر ماه طلب داشتیم که فروردین مطالبات را پرداخت کردند. /ف
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.